Ongi etorri nire blogera!! Hezkuntza edonon egon daitekeela uste baduzu, ez bakarrik eskolan, leku aproposean zaude!
Blog honetan hezkuntza informal eta ez-formalari buruz hitz egingo dizuet eta! DISFRUTATU!

lunes, 17 de octubre de 2011

Blogaren helburua

Nire blogean hezkuntzari buruz hitz egingo dut, noski. Askotan, edo hobeto esanda, gehienetan, "hezkuntza" hitza entzuten dugunean eskola edo ikastolaren irudia etortzen zaigu burura.. baina hezkuntza zentro horietatik harago doa.. edo ez ahal da egia etengabe ikasten gaudela?

Horregatik nire blogean hezkuntza informalari eta ez-formalari buruz hitz egingo dut. Hau da, alde batetik hezitzeko helbururik gabe hezitzeko joerari (hezkuntza informala), esate baterako, telebistako iragarkiek jendearengan duten influentzia; eta bestetik hezitzeko helburua baduen joera, baina ez dena zertan profesionalen esku egon behar eta ez dena eskola bezain sistematizatua (hezkuntza ez-formala), esate baterako musikako edo marrazketako eskolaz kanpoko klaseak.



Mundu zabala da hezkuntza eta nik blog honekin lortu nahi dudana guztiok apur ba harago begiratzen ikastea da, eta aldi berean hezkuntzak duen garrantziaz jabetzea!

1 comentario: