Ongi etorri nire blogera!! Hezkuntza edonon egon daitekeela uste baduzu, ez bakarrik eskolan, leku aproposean zaude!
Blog honetan hezkuntza informal eta ez-formalari buruz hitz egingo dizuet eta! DISFRUTATU!

jueves, 27 de octubre de 2011

Dantzatzen ikasi!

Behin hezkuntza mota desberdinak azaldu ditudala, has gaitezen bakoitzari buruz hitz egiten. 

Gaur euskal dantzei buruz arituko naiz. Hauek, hezkuntza ez formalaren barruan sar ditzakegu eta denbora librea betetzeko oso aukera polita dira. Hainbat dantza talde daude Bilbon eta gainera gero eta ikastola zein eskola gehiagotan eskaintzen dira dantza ikastaroak ere.

Ni txikitatik egon naiz dantza talde batean, Salbatzailen, hain zuzen ere eta niretzat guztiz esperientzia positiboa izan da. Hona hemen nire taldearen argazki bat:


Dantza hezkuntzara, eta batez ere umeengana hurbilduz, esan beharra dago psikomotrizitatea lantzen dela, elkarlana, oreka, ariketa fisikoa egiten dutela, dibertitzen direla, lotsa galdu, taldearen garrantzia deskubritu eta nola ez, lagunak egiten dituzte. Harremantzeko giro desberdin bat da eta gainera euskal kultura ezagutu eta praktikatzen da dantzen bidez. 

Animatu eta egin dantza zuek ere!




1 comentario: