Ongi etorri nire blogera!! Hezkuntza edonon egon daitekeela uste baduzu, ez bakarrik eskolan, leku aproposean zaude!
Blog honetan hezkuntza informal eta ez-formalari buruz hitz egingo dizuet eta! DISFRUTATU!

lunes, 17 de octubre de 2011

Nire buruaren aurkezpena

Kaixo!
Naroa Goiriena naiz, Bilbokoa eta 19 urte ditut. Magisteritza ikasten nago, Lehen Hezkuntza, bigarren mailan eta IKT irakasgaian esan digutenez blog hau sortu dut hezkuntzari buruz hitz egiteko.
Niri buruz apur bat gehiago jakin dezazuen nire buruaren aurkezpen txiki bat egingo dizuet.
Castaños auzoan bizi naiz nire guraso eta nebarekin, eta lehenago esan dudan moduan magisteritza ikasten dut Leioan. Oso gustura nago aukeratutako karrerarekin, asko ikasten nagoela uste dudalako eta hezkuntza gizarte hau pixka bat hobetzeko oso garrantzitsua iruditzen zaidalako. Bestalde, ikasketetaz aparte, nire denbora librean, euskal dantzak egiten ditut; ni klaseetara joaten naiz, baita umeei klaseak ematen dizkiet, boluntario moduan nabil proiektu batean umeei etxeko lanekin laguntzen eta beste ume batzuk ere zaintzen ditut.
Amaitzeko, nire argazki bat uzten dizuet.

Besterik gabe, hurrengo sarrerararte!

1 comentario: