Ongi etorri nire blogera!! Hezkuntza edonon egon daitekeela uste baduzu, ez bakarrik eskolan, leku aproposean zaude!
Blog honetan hezkuntza informal eta ez-formalari buruz hitz egingo dizuet eta! DISFRUTATU!

domingo, 6 de noviembre de 2011

OINEZKU, beste hezkuntza mota bat.

Oinezku, ni boluntario moduan nagoen umeen proiektu bat da. Bilboko bi auzotan  dago kokatuta, Uribarrin eta Zabalan eta helburua bai eskolan, bai familian (egoera zailak, arazo ekonomikoak, kanpotarrak dira gehienak...) arazoak dituzten umeei laguntzea da. Astean bi momentu desberdintzen dira proiektu honen barruan, alde batetik etxeko lanekin laguntzea, asteartetan eta ostiraletan egiten dugula, eta bestetik aisialdia, jolasak, irteerak.. larunbatetan egiten dela. Beste alde batetik bai gabonetako bai udako oporretan kanpamentuak antolatzen ditugu umeekin.

Pertsonalki esan dezaket oso esperientzia polita dela, eta niretzat mundu honetan txarto dauden gauzak konpontzeko ahalegin txiki bat dela. Umeek, eta baita haien familiek ere asko eskertzen dute, eta haietariko batek aurpegian irribarrea duela ikusteak, ez daukala preziorik ziurtatu ahal dizuet.


Abesti bat uzten dizuet hemen, Oinezkun asko entzuten duguna eta zentzu berezi bat duena..


"Aprende a enseñar, y enseñando aprenderás.."


Bukatzeko, proiektuan nirekin batera boluntario gisa dabilen neska bati egindako elkarrizketa txiki bat uzten dizuet hemen:

Zergatik hasi zinen boluntario moduan Oinezku proiektuan? Zenbat denbora daramazu?

Orain dela urte batzuk, udan 15 eguneko esperientzia bat egin nuen monitore moduan ume kanpotarrekin eta konturatu nintzen zenbat gauza zeuden munduan txarto eta ze garrantzitsua zen behar zutenei laguntzea. Horrela Oinezkun hasi nintzen, udan 15 egunetan bizitako hori nire eguneroko bizitzara pasatzeko.
4 urte daramatzat proiektu honetan.

Zein da gauzarik onena? Eta txarrena?

Onena, umeak pozik ikustea, sentitzea bazarela zerbait haientzat, benetan lagundu ahal diezula eta txarrena, 
ume horien istorio gogorrak ezagutzea.

Zergatik Oinezku eta ez beste edozein proiektu?

Oinezkun hasi nintzen eta hemen jarraitzen dut. Bertan nik bilatzen nuena aurkitu nuen beraz ez dut inoiz beste proiektu bat bilatzeko beharrik izan. Oinezku gainera desberdina dela uste dut, konpromiso bat delako, umeei jarraipena egiten zaie, familiekin harremana zaintzen da.. ez da haiekin astean bi egun egotea bakarrik, hori baino askoz gehiago da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario